Go to main navigation Navigation menu Skip navigation Home page Search

CFR Early Insights 16 november

Det talas mycket om detaljhandelns digitalisering och vilka förändringar den kan komma att innebära. Ett område där förändringen påbörjats är inom co-creation där företag arbetar tillsammans med sina konsumenter för att exempelvis skapa nya produkter och tjänster.

Den sextonde november berättar CFR:s Karina T. Liljedal om det senaste inom såväl internationell forskning om co-creation som egna studier kring konsumenters reaktioner på co-creation. Studierna visar hur co-creation inte bara kan användas i innovationssyfte, utan också för att bygga varumärke och
lönsamhet.

Seminariet avslutas med en frågestund och gemensam diskussion om vilka de
huvudsakliga utmaningarna med co-creationarbetet i detaljhandeln är.

Tid: 16 november, kl. 08.30-09.30. Kaffe och lättare frukost serveras från 08.00.
Plats: Center for Retailing vid Handelshögskolan i Stockholm, Saltmätargatan 13
Endast inbjudna.